Stefan De Smedt (alumnus 2007)

In het academiejaar 2007-2008 rondde ik mijn studie Internationaal Ondernemen, destijds nog “Grensverleggend Ondernemen”, af. Maar ik was zeker niet van plan om me meteen op de arbeidsmarkt te storten en besloot om nog verder te studeren. Daarom koos ik ervoor om me verder te verdiepen in marketing en behaalde een BANABA in Marketing, eveneens op de Karel de Grote Hogeschool.

Na mijn BANABA was ik klaar voor de arbeidsmarkt en ging ik op zoek naar een interessante job.
Voor mijn eerste “echte” job werkte ik als merchandiser & promotor voor Racktime. Dit is een familiebedrijf dat sales- en marketingdiensten verleent aan verschillende bedrijven.

Na twee jaar bij Racktime gewerkt te hebben, wou ik een nieuwe uitdaging aangaan. Ondertussen heb ik reeds een ruim CV vergaard en ben ik al meer dan twee jaar als Marketing & Sales officer aan het werk bij Infomat, een aanbieder van business software.

Mijn iON-studies hebben een goede basis gevormd voor mijn latere werkcarrière. Het in vraag stellen en analyseren van situaties tijdens de PGO-opdrachten hebben me geleerd om probleemoplossend en zowel individueel als in team te denken. Deze vaardigheid is ongetwijfeld essentieel om goed te kunnen functioneren in elke bedrijfscultuur.

Dit bericht is geplaatst in Oud-studenten. Bookmark de permalink.